tjabba

Fridah här ska gå och lägga mi igentilgen men jag ska bara blogga lite dnabbt kort fattat av. Min dag då. Det har varit så där asså. Har varit helt slut för att jag inte kunde sova nånting föra natten för att jag kan inte ligga på sidorna av bennen det är nåt med dom jag låg och led hela natten. Men hoppas der går bättre i natt. Förutom då att jag har jätte ont i magen. Och är dålig. Varför ska allt hända mig. Och igen simm träningn denna veckan heller surt är det. Men nästa vecka får jag. Börja med der igen yippie och då ska en badtränare vara med mig i vattnet. Musko det hörde jag från mamma i hjälla fall för att hon har pratat med minna tränare thank mum:-) ja men i hjälla fall till baks till min dag. Första lektionen hade jag ea= eget arbete. Sen hade jag so och då kollade vi på en film igen om 1a världskriget :-) tack per. Sen hade vi svenska och då var vi tvungna att jobba :-o. Just de på rasterna satt jag och målade av ola. Men det blev sä där. Sen åkte klassen på skol bio snabba cash och den var inte bra alls:| tyvär. Bajs film. Sen slutade vi kl 4. . I morgon slutar jag kl5 för att jag ska på läx hjälpen pallar inte göra dom hemma. Antigen fåe man en katt som lägger sig på läxan eller så kommer små syskonen och stör en :-B ... Ciao. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0