sträck arm aaajjjjjj

Tjabba fridah här aasså jag srör. Mig på mig själv jag bloggar typ jämnt på natten. Men ihjälla fal i lördags gick jag om min kompis ut med min hund och han lyssanr inte alls när det snöar:-o men min kompis kastade en snö boll till han och jag höll han i koppket när han var på andra sidan stollpen och öin kompis kastade och jag flög in i stolpen för att han skulle sprimga efter den och jag sträckte armen och tappade kopplet hunden bli skadad meed vid ena bakbenet slog kopplet till han :| men. Bajs asså i mon ska jag träna med min tränare jon i vatten göra mig mer vatten van. För det behöver jag att bli men ska lägga mig nui natti natti kramar fridah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0