Släktfest!

tjoo lördagsgodis idag!!

Haha xD

Just nu sitter jag och gör i ordning mig inför min mosters fest! =)

Ska bli ganska nice ändå om jag troligtvis blir den enda tjejen i min ålder :P
Men det e ganska gött ändå ;)

Kul att hänga med killar lite då och då :P

Undra vilka som kommer egentligen... Det e alltid spännande när man ska
på fest i min släkt xD

Hahaha ingen vet riktigt vilka som kommer eller inte så det e alltid spännande :P

Haha men jaa ... nu ska jag föna mitt hår och fixa lite annat men jag bloggar mer senare ;)

Så ha det gött! :D


P.S. tack för alla kommentarer! Jätte kul att ni börjar kommentera! :D
Uppskattas mkt! :D



(Gammal bild från i våras! Men den e så fin! På bilden finns det några av de finaste människorna i världen! <33)
P.S. Sorry för den dåliga kvalitén! :O ;)




// Kram Lizza

Kommentarer
Postat av: laila

JOOO tack jag har haft en mysig dag med familjen =) och nu ska vi runda av det med en riktigt mysig lördags kväll också : )



Vad är det bästa men lördag tycker du?

2010-11-20 @ 17:30:32
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0