SKA BLI SUPER NICE! :D

Tjoooo!

Sorry för den dåliga uppdateringen denna veckan men jag har verkligen haft mkt att göra och sånt
men jaa.... jag gott gör det i helgen!

Med massa bilder! :D

Hehe XD

Men jaa nu håller jag på att fixa mig inför att åka till backa och gå på Rocka Fett! :D

Super nice ska det bli!

De som inte vet så e det en musik tävling och där ska Marcus (Sjötrand) och hans band vara med
och tävla så ja ... jag, Felle och Cicci ska dit och stötta de ;)

Så jaa det ska bli gött ;)

Men nu måste jag dra .... måste fixa lite saker + städa -.-

Men jaa... imon så blir det KANSKE en spelning till ;)

REBOUND! :D


Mer om det sen eller imon ;)

Ha det gött...! :D


Kram Lizzah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0