Rocka Fett...! :D

Tjooo!

Nu kommer det lite bilder och sånt från Rock Fett i fredags! :D

-----------------------------------------------------

Hela dagen började först med Volleyboll turnering i skolan! :D

Det va sjukt kul! :D

Även om mitt och Felle's lag inte vann :)

Så hade vi jätte skoj och gjorde vårat bästa i alla fall och det e det som räknas :)

-----------------


Senare vid halv fem tiden så va det dags att åka till Backa för att gå på Rocka Fett! :D

Mötte upp Cicci och Felle på busstationen och vi tog bussen in :)


Hahaha väl framme så hade vi lite problem att hitta till kulturhuset där det skulle vara xD

Vi gick runt och letade men gav upp så vi ringde Marcus och frågade om vägen xD

Till slut hittade vi och då va klockan ba Tjugo i sex! xD

De skulle inte släppa in förän klockan sex men vi fick komma in ändå xD

Vi va de tre första besökarna! :P


Vi gick in och efter en stund så kom Marcus till oss och snackade lite :)
Kul att träffa honom igen va ju ett litet tag sen :)

Sedan gick han tillbaka till hans loge och vi gick och satte oss i några soffor och börja snacka och flumma oss :P



Efter en liten stund kom Marcus och presenterade några av resten bandmedlemarna i Save the planet! :)

Haha och där hände det en OTROLIG ROLIG sak! xD

"Lizel.... Nej Felicia heter jag.... xD "

Haha jag satt och skratta åt det 10 minuter efteråt xD
Ni kan ju gissa om jag va trött eller inte :P



Sedan efter ett litet tag så började alla artisterna att uppträda...
Marcus och hans bad skulle uppträda runt 21.15 :P

Så jaa vi va kanske lite tidiga xD
Fast det gjorde ju inget hade ju ändå skoj i väntan på att de skulle ut på scenen :P

En av sakerna vi gick och kollade och lyssnade lite på de andra uppträdanden :)





Tog dock inte kort på alla för kameran muppade sig lite :P -.-

De två sista bilderna e på Shameless Hooks och jaa de va ganska bra :)

Efter mkt skratt, musik och lite seriösa samtal så va det dags för "Save The Planet " att gå ut på scenen! :D




De va riktigt bra! :D

De sjöng "Promise Me", "On this Road again" och någon annan låt jag inte riktigt vet namnet på :P

Jag verkligen älskar låten On this road again!
Det e deras egna skrivenlåt som e såå grymt bra! :D

Här är ett videoklipp som Cicci spelade in när de sjöng den  :)


 


Efter de hade sjöngt så va det dags för juryn att överlägga...!

Spänningen steg och Marcus va jäätte nervös...

och.... när det va dags för att meddela vilka som hade gått vidare till semifinalen (det va bara delfinal)
Så sa de vidare är:

" SAVE THE PLANET!"

Hehe de blev riktigt glada och gick fram och tog imot blommor :)

Vi grattade de och pratade lite...

Sedan va det dags för oss att åka så vi sa hejdå och grattade ännu en gång till och det blev ett litet kramkalas xD

Nä men aa :P

Blev tackade så hjärtligt att vi kom och så :)

Sedan va det bara gå till bilen och åka hem :)

När jag kom hem så va det sjukt gött att lägga sig och sova efter den långa dagen med huvudvärk typ halva dan :P

------------------------


Hehe låter det som om vi har haft kul? :D

Hehe ni fick en liten inblick av hela kvällen och jag kan ju säga att det va långt ifrån allt kul som hände xD

Aja men jaa... det va lite mitt sätt att gott göra för den dåliga uppdateringen :)
Men nu ska jag ta och dra och OM jag hinner så slänger jag in Dagens låt innan jag måste stänga av datan :)

Så ha det gött och håll utkik på nya inlägg! ;) :D

Kram Lizza :D

Kommentarer
Postat av: Emelie Karlsson

den första bilden på tjejen som uppträder,hon hette Emelie Whålin va??

2010-11-14 @ 20:42:50
URL: http://emeemd.blogg.se/
Postat av: Emelie Karlsson

förlåt,men jag skrev inte att hon hette Emma.Okej då vet jag att det inte var Emelie:P

2010-11-15 @ 20:48:15
URL: http://emeemd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0