NYA UPPDATERINGAR PÅ BLOGGEN! Checka in ! :D

Tjooo!

I'M ALIVE! ;P

Körlektionen gick ganska bra förut! :P

Inga skador på moppen eller mig! ;P
haha xD

*Stolt* ;P

-----------------------------------------------



Japp nu så ser ni att jag har fixat designen och headern...!

Lite gött med nya uppdatering .. Även om headern inte e den bästa... :)

Kanske inte e så jätte snygg men det går la bra eller?

Har även fixat lite smileysar på bloggen!
Hehe som ni har nog märkt ;)

Hehe livar upp stället lite ... Det e ju så kul med smileysar! :D

Som ni har nog märkt så gillar vi tre smileysar! :D

Hehe men nu ska jag nog ta jaa... vad ska jag gö?
Kanske plugga lite .... jo det gör jag nog ;)

Men jag bloggar mer senare ;)
Då kommer det bland annat bilder och Dagens låt så håll utkik! ;)

// Kram Lizza


P.S. Jätte kul att det börjar komma in lite kommentarer ...!
Det uppskattat mkt ska ni veta! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0