NU KOMMER BILDERNA! :P

Tjooo!

Äntligen klar med att flytta över alla bilderna, videorna och musiken!
Skönt att det är gjort nu i alla fall :D

Nu kommer bilderna från praon igår!

Och nu kommer ni att fatta typ vad jag menade med "försökskanin" :P




Asso ....!
KOLLA IN DE SNYGGA NAGLARNA! :O
Fattar inte hur man kan göra såna!!

Sååå pilligt... så tålmodig måste man va och riktig talangfull och kreativ...!

Det va det jag menade med "försökskanin" ....
Felle's mamma som håller på med sånt...
skulle testa några nya färger och sånt så hon fixade mina och Felle's naglar xD

Haha första gången jag har såna :P
Brukar aldrig använda nagellack eller nåt sånt i vanliga fall ... :P
Det beror på att jag inte kan sånt och dels för att det går bort så fort :P
+  att jag inte orkar hålla på att fixa det :P

Men nu ska jag ta och fixa lite saker inför praon imon !
Då blir det dags för fotografering!

Hehe ska bli riktigt kul! :D
Bilder och sånt kommer förmodligen imon eller nån gång i veckan så håll utkik! ;)

Ha det gött!

Kram Lizza :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0