NICE! :D

Tjooo!

Då va första skoldagen efter lovet avklarad! :D

Hehe dagen gick la rätt bra :)

Inte så lång med tänke på att vi hade två timmars hål timma som vanligt :)

Så jaa... :)

------

På Fredag så blir det kul! :D

Då blir det dags för typ en "spelning" eller vad man ska nu säga :P
Jag och Felle + Cicci och kanske Frida få se ... Ska gå på Rocka Fett i typ hisingen :D
Ska bli riktigt kul! :D

Vi ska stötta Marcus (Sjöstrand ) och hans band "Save The Planet" som ska vara med i musiktävligen " Rocka Fett.."! :D

Det är deras primiär spelning så det är deras första gång att stå framför en live publik och gigar :)

Så jag ser verkligen fram imot det :D
Hehe ska vara deras privata fotograf :P
Typ... :P

Nä men jaa... ;P
Så då kan ni va berädda på ett gäng bilder i helgen ;)

Men nu ska jag dra ska fortsätta leta efter en prao plats :)
Som just nu inte gå så himla bra men jag kämpar på :)

Ha det gött!

Kram Lizza :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0