lite ändringar! :)

Tjoo! =)

Nu blir det lite ändringar! =)

Första e att jaa nu i helgen så blir det bättre med uppdateringar! ;)

Och andra e att jag har ändrat namnet på en kategori här!

Kategorin Dagens låt blir istället:

Dagens låt/ Musiktips! :)

Så då får ni inte bara dagens låt men även musiktips när vi
har hittat några bra låtar som BARA måste lyssnas på ;)

Ohh... Just det..!
Har inte sagt att imon blir det spelning! :)

De tre finalisterna i idol kommer ! =)
Så då blir det för mig och Frida att åka till götet och se de med Cecilia :)
Tyvärr så hänger inte Felle med för hon e på hajk :/

Men jaa... hoppas det blir kul ändå :)

Fast ändå så e jag inte så pepp ...
Men jaa.. vad ska man gö om man har kompisar som vill ha lite sällskap :)

Men nu ska jag göra lite saker men jag bloggar snart igen! ;)
Så håll utkik för då kommer lite musiktips ;)

//  Lizza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0