LÅNG TID :O

Tjooo!


Hehe hade tänkt att lägga in lite bilder från praon igår...
men nehe ... det går inte -.-

Måste vänta för jag håller på att flytta över alla bilder och all musik från datan till en annan hårdisk :P

och det .... TAR LÅNG TID! :O

Så jaa får se om jag lägger in några bilder sen istället :)

Men jaa ... jag kan ju i alla fall berätta att det va riktigt kul igår! ;)

Även om vi kanske inte gjorde så mkt :P

Vi pratade, försökte göra några skyltar, gjorde några få ärenden och va "försökskaniner"! :P

Hehe ni får se vad jag menar med "försökskaniner" sen ;)
När jag får upp bilderna ;)

Men nu måste jag plugga lite spanska och för mitt körkort !

Så om det går sen så slänger jag upp några bilder sen ;)

Ha det gött så länge!

Kram Lizza..! :)


P.S. håll utkik efter Dagens låt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0