hello

fridah här.. Då var det andra skoldagen av klarad i dag men jag blev sjuk och gick hem... I mon ska jag ditt ihjälla fall och vi har so läxförhör och jag har inte fått nån grej som jag han öva på det får prata med han i mon han kommer att döda mig :( när han hör att jag inte har övat :( stackars mig ......  Men i hjälla fall sen satt jag hemma och lyssnade på emd julalbum välkommen hem ;) det är en riktig bra julskiva... sen har jag suttit och övat på låten välkommen hem.... kanse ska sjunga den på julavslutningen men jag tror inte  att jag kommer att göra det jag har inte rösten för det.... Men vi få se man kan aldrig säga aldrig,,,,

Dagens låt: välkommen hem med EMD

måste dra min storebror typ drar snart i från mig datorn ....


ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0