Första dagen på Prao ;)

Heej alla Felle här! :D

Första praodagen = Lyckad...
Gjore inte så jättemycket, Men jag o lizza fick våra naglar fixxade... haha
 *försöker vänja mig vid min nagelförlängning!*   :P

Har olika färger på alla mina naglar *Gillar*

Svårt att skriva!


.

Imon ska jag och Lizza iallafall få en ledig dag för att sedan på onsdag jobba som bara den!

Jag ska vara fotomodell och Lizza ska vara profsig fotograf ;)

Ska ta bilder på mammas alla *Åska* smycken som hon säljer! :)

Det kommer säkert komma up en massa bilder och sånt på dom haha ;)


Men ni får ha det så gött sålänge så bloggar jag mer imorgon!
(Ska då också försöka få upp några Ola bilder hihi <3 )



:D
Kram//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0