De 3 finalisterna i idol 2010!

Tjooo!

Nu kommer inlägget om gårdagen! :D



------------------------------------------------


Det började med att jag åkte in med buss till göteborg utan Felicia... TT_TT

Verkligen inte kul utan Felle...! T_T

Aja men jag åkte ändå.. även om det kändes konstigt att inte ha med henne....

Men jag kom fram till nordstan och precis när jag ska gå in till själva huset 
 ... Så ringde jag Cicci och då säger hon: " Jag e på centralen och går 20 m från OLLE! :O"

Så hon hade lite panik! :P
... och jag ba haffa tag i honom... !

Men nej det vågade hon inte... Så jag fick skynda mig in till Centralen för att möta Cicci...
Träffade på henne vid Jays, Olles och Minnahs väskor...
De hade precis kommit med tåget från malmö och skulle gå och köpa något och käka och gå på toa...
Så de hade lämnat väskorna vid några som troligtvis jobbar med idol...

Så står vi en liten bit från väskorna vi och då plöstligt så kommer Olle...
Vi står en liten bit från honom och plötsligt ser han oss och ba säger: "Hejsan!"

Så vi går fram till honom och börjar prata och Cicci gav honom teckningen hon hade gjort på honom!
Och det coola va att han kom ihåg den! :D

Eftersom han hade haft den som profilbild för ett litet tag sen! :D

Sedan blev det bild med honom! :D



Efter lite prat med Olle så kom Jay så vi haffade även tag i honom och pratade en liten stund med honom! :D

Haha vi vågade först inte gå fram till honom...Eller det va Cicci som inte vågade :P
Så det blev jag som fick gå fram och knacka honom på ryggen :P

Så vi snackade lite med honom och sedan blev det även kort med honom! :D



Lite mer snack med honom så kom även Minnah ...

Så började de ta sina saker för att gå så vi haffade snabbt tag i Minnah och frågade om bild... :D



Sedan sa vi hejdå till de och att vi skulle synas sen!

----

Vi gick till scenen och så började väntan...



Fast väntan gick ganska snabb va ju där runt 3 tiden så vi va inte där så tidigt som vi brukar :P


Men runt 18.30 va det DAGS! :D

Först va det massa saker för inspelningen för fredagens program så vi fick hålla på skrika och vifta på armarna och lite annat skoj :P

Men sedan va det dags för Idolerna !



Först ut....!

OLLE ! :D




Sedan va det Minnah! :D


Sist ut va det Jay! :D




Efter de hade uppträtt va det signering! :P



Här e videklipp åp signeringen som både jag och Cicci har spelat in! :P
Frida e först fram, sen jag och sist Cicci :P



Sedan efter signeringen så stod och väntade lite och bara hade lite gött häng...
Sedan skulle jag köpa godis och vi köpte även ett paket med polkagriskäppar...

Som vi hade tänkt att ge idolerna...
Så vi gick tillbaka till scenen och plötsligt så går Jay nedan från scenen för det va några fans som hade ropat på honom
bara för det va nån som hade tappat pengar på golvet som han skulle hämta och
då passade vi på att ropa så vi ropade på honom..

Han kollade mot oss och då visade vi paketet att han skulle
hämta den så han kom och vi sa att det va från oss tre och han tackade
så hjärtligt :P

Hahaha det roliga va att det va fanns några som kollade Idolerna som stod bakom de...

En av de fick typ panik eller ne inte riktigt men typ jaa vet inte vad man ska säga men hon
börja typ ropa på Jay flera gånger att han skulle sätta sig igen xD

Haha det va en rolig syn :P

Sedan vid åtta tiden så skjildes vi tre åt och Cicci gick till tåget och jag och Frida fick skjuts :)
Jag skulle till mölndal så aa fick skjuts av hennes brosa som va så snäll och ställde upp! :D



Så där va våran dag! :P

Jag va inte helt pepp på att gå för jag har inte följt idol så mkt
detta året men jag tänkte visst varför inte...
och om inte jag skulle kommit så skulle Cicci ha fått vänta länge HELT SJÄLV så aja kan
la hålla henne sällskap ...

Och ja bara se hur lyckad dagen blev ändå :)

// Lizza

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej Lizel!! :D

Roligt inlägg, var väldigt intressant att läsa din version av dagen!!

Tack för att du skyndade dig till Terminalen för min skull!! Löööve You <3

2010-11-28 @ 18:29:53
URL: http://www.ceciliatornlund.bloggplatsen.se
Postat av: Emilia

Ååååå himmel och pannkaka;) Olle är sååååå sjukt gullig, man vill bara krama honom!! :D

2011-01-20 @ 19:23:46
URL: http://livetsugerutandig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0