ÄNTLIGEN! <3

Heej! Felle här! :D

ÄNTLIGEN KOM JAG IN PÅ BLOGGEN!
MIN DATA HAR TYP STREJKAT SÅ JAG HAR INTE KUNNAT SKRIVA PÅ BLOGGEN!

Men nu funkar det..Förhoppningsvis ;P
:P

Öööh...Har inte hänt så jättemycket precis........Eller kanske ;)


-Har fått en AWESOME NY TELEFON! Som e rosa hihi :P


- Var på Rocka Fett! ( ASGRYMT! )

- Träffat Ola.....Men det har jag redan skrivit!
Mit nästa mål är att få upp bilderna haha ;) <3

-Rebound......Fick ju tyvärr inte åka :(

.
.
.

Imon ska jag och Lizza praoa hos min mamma! :D
Villket innerbär INGEN SKOLA! TJOHO! :D

Dagens låtar kommer också! :D
:
Den första låten..Hörde jag häromdagen på radion!
Petter - Längesen ft. Veronica Maggio
Den är jättebra! :D


Det var allt för mig just nu! Hej sålänge!
//Felle :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0