Ännu en dag i stan =D

Tjoo !

Kom hem för ett litet tag sen efter ännu en dag i stan! =)

Va där med Felle, Louise, Paulina och Linnéa !
Va riktigt skoj! =D

Tog även en massa bilder där som ni kanske får se imon om jag får lägga upp några ;)


Efter ha vart där i stan med de så hämtade min pappa upp mig och så åkte hela familjen för att bowla ! =D

Och det va faktist riktigt skoj!

Hahaha för första gången så slog jag honom ! xD
*stolt*

:P

----------------------------------------------------------------------

OCH IMON! D:

Jag e jäääätte nervös för imon!
För imon så ska jag övningsköra för första gången med moppen!
D:


hahaha jag kommer säkert faila! Har knappt åkt med moppen alls! xD
Jaaa.... får se vad som händer xD

Kan knappt starta den ....... xD

haha jaja får la se hur det går :P
Se om jag överlever xP

Men nu måste jag dra... ska börja fixa mig för sängen... ska upp tidigt :/

Men ha det så gött och Godnatt! =)

Kram Lizzah =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0