Tjoo ännu en gång

Heej alla glada bloggläsare! Imon så bär det av på spelning! ( Efter skolan såklart -.-' )
Ska åka o träffa Eric Saade med Frida och Lizel. Ska bli jättekul som alltid ;) Och med lite tur så kanske vi träffar på Lizels älskade, Man vet ju aldrig haha:)

Men annars så är allting bra med mig för er som vill veta. Är bara ASTRÖTT, Har haft en jobbig skoldag!!
Men jag överlever ( Hoppas jag )!!
Men jaja! Har inte så mycket mer att skriva om nu.. Bilderna kansk kommer upp imon på våran älskade Saade :P
( OH JUST DET JA! Jag kan berätta att man ska inte prata i telefonen med Frida om Erik Sade! ONT I ÖRONEN LITE DÅ OCH DÅ :P ) Hon gillar honom kan man säga !!

Men ha det JÄTTEBRA! Byebye! // Felle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0