tjena mors:)

Frida här jag vet är det var länge sedan jag bloggade men jag orkar inte och skriva:P
oj Vad det har hänt mycke domma veckorna ...  Jag har träffat Ola:) med Felle och Lizel som båda har bloggat om..
Sen har jag varit mycke med kompisar:)   Träffat Eric saade:) och prao.  Men nu är prao slutat.

Jag tänkte skriva lite om Eric saade signeringen eller aa vad jag gjorde den dagen:P

Först på morgonen åkte jag i väg och orgenterade med  min klass i skogen och jag hittade inte ut i skogen typ haah de var skit skoj:) Sen när vi  var klara efter 2 timmar hoppade jag på spårvagnen till nordstan sprang till Åhlens city där Eric skulle  vara. Men jag hittade inte våningen där han skulle vara som jag sprang runt som en galning hahah:) Sen frågade jag personalen för annars skulle jag aldrig hitta de:P  När en i personalen sa var han skulle vara sprang jag ditt. När jag kom ditt var jag där först av alla jag bara hallo... Sen ringde jag Lizzan jag bara ingen har kommit en men kom endå. Sen efter 5 min kom Felle och Lizzan. Då ställde vi oss och glode på Erics album haha:P

Jag: ja, köper skivan nu:)<3
Så gick jag och tog en skiva och skulle betala den men innan jag kom ditt frågade Lizzan hur mycke dom kostade för att det stog inte på dom hahha:) Men  jag hade ju inte tänk på det för att jag var bara tvungen och köpa hans album:)

Sen så gick vi ut i från affären jag bara men jag ville ha en planch. Lizzan gick fram och frågade och vi fick varsin planch av han som jag hade köpa albumet av. Sen gick vi och satte oss vid hemköp och började måla på bilder som skulle föreställa Eric saade<3 Felles bild liknade han med inte min så jag fick agro ut brott och sa att Felle skulle måla näsan hon bara okej så målade hon en näsa:P  Sen sa Lizel att hon ville gå och köpa Eric Saades album så vi gick till rocks och köpte den sen så fick hon en planch till jag bara vad är det för planch så vecklade Felle upp den jag bara Lizzab kan jag få den hon bara nej jag bara okej. Sen frågade hon om Felle och jag kunde få en med och det fick vi. Sen när vi gick ut i från affären så fick jag lycko ryss i hela kroppen och Felle bara vad är det med dig jag bara  jag 'är bara glad att jag ska få träffa Eric saade:)
Hon bara okej:) sen gick vi till hem köp och köpte Giffle bullar mums mums:), godis och en choklad ask  med hjärtan i till Eric sen gick vi till baka till åhlens och då hade det kommit jätte mycke folk.. hahha Felle och jag gick och satte oss på golvet för att bli klara med bilderna. Sen efter vi hade gjort de gick vi och ställde och i kön. en halv timma eller nåt sånt senar kom Eric och alla skreck. Sen var det bara och stå i den jätte långa kön när vi kom fram så var han hur gullig som helst men vakten sa att man inte fick ta bild med han blev jag jätte sur sen när vi hade gå ut i från  Eric. så såg vi folk som tog kort med han och jag blev skit sur så gick Lizzan och pratade med en vakt och han  visste inte sen gick vi till en annan vakt som Lizel pratade med när han hade pratat klart med han . Visste hon inte om vi fick sen gick jag och pratade med vakten han bara visst men ställ er i kön då så får ni fråga snällt om ni kan ta bilder med han. jag bara okej. När vi hade stått en halv timma i kön kom vi äntligen fram . Då sa en vakt har ni inte varit där inne en gång vi bara jo men vi vill ta kort med han . Men då får ni vänta på utsidan så lägga vi bara okej. Sen så ringde min pappa och sa att jag var tvungen att åka hem jag blev jätte ledsen för att jag villa verkligen ha en bild med eric<3. sen ringde Lizzan upp och  frågad min pappa men han sa nej igen och jag började gråtta enu mer Felle bara sluta gråtta jag börjar att gråtta då. Sen sa Lizzan och Felle till vakten att jag hade bråttom och att jag ville ta ett foto med Eric han bara ja men dom andra som inte har fot signerat en måste först. Sen efter en halv timma ringde pappa och sa att han hade åkte. Sen gick Felle  närmare Eric för att hon skulle säga att han hade ett gråttande fane men n'är dom skulle göra det sa vakten till mig att jag fick gå in jag blev jätte glad:) så frågade jag snällt om jag fick ta kort med han. Han bara själv klart och jag blev skit glad:) sen fiksade jag signering grejs till Neo och Alice men han trodde att jag sa Mio så det står Mio på Neos lapp:P haha men jajaj. Sen gav jag han bilden jag hade målat han bara har jag redan inte fot den bilden "han håller upp bilden " jag bara nej der är en annan bild han bara okej. Sen gav jag han bilden han bara varför är alla så bra på att måla jag som ville bli arsitäkt när jag var liten.

Sen sa jag hejdå så gick vi!!
  vi hade nämligen bråttom till våra transportmedel som skulle köra oss hem


det var allt.

kram fridah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0