tja

Frida här:)

I dag har jag faktist inte  gjort så mycke eller jo vait i skolan och pluggat :/ skit tråkigt. För att jag är så jävla skl trött som de inte e klokt. Det är bara 3 dagar kvar i skolan, men jag kommer endå vara helt slut efter denna veckan. Men det är värt väntan för på fredag ska Felle sjunga i en talang jakt. Jag och lizza ska vara där och heja på Felle som bara den. :) Asså hon är grym på att sjunga ni ska bara höra henne helt sjukt att hon kan ha en sånt röst. När man ser Felle så ser hon ut som en helt vanlig söt tjej. Men när hon börjar att sjunga det är verkligen nåt magiskt. Själv klart älska Lizzan och jag Felles sång röst men Felle fattar inte att hon kan sjunga och det är synd för att jag tror att hon kommer att bli en jätte kändis när hon blir stor. Eller om hon får skiv kontrakt nu när hon är 14år hoppas verkligen de och sen kan hon sjunga för Erik Segerstedt hahah:)
 

OBS! läger en snygg bild på EMD Eric Saade , Twiligt gänget här nedan för.

Men jag har inget mer och skriva nu tror jag.....

Dagens musik val - starstruck....

kanse bloggar i mon herra då och ha der gött från en trött göteborgare:)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0