Sorry ;(

Tjoo alla! Felle här.. Nu så har det gått dåligt med bloggandet igen!! Sorry! Jag har inte haft någon tid till att blogga! Så nu har jag nog ganska mycket att skriva om..
Jag , Frida och Lizel träffade ju Ola! Det var jättekul, Och jag lovar att det snart kommer upp bilder från spelningen! och så har jag varit på konfafester och lite annat sånt småkul! 

 Snart så händer det grejerför min del iallafall.. Snart så ska jag vara med i lerums talangjakt och sjunga. ska se hur det kommer att gå! Jag känner på mig att det kommer att gå bra! Men jag måste dra nu! Jag är i linnköping just nu hos mina kusiner.. Så jag kommer att ha tillgång till datan i ett tag nu iallafall!
Ha det gött så hörs vi av imon! Då kommer jag med alla ola bilder <3
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0