~~Liseberg = Konsert! ~~

Tjoho! :P

I söndags så var jag på konsert! :D

Dagen började inte så jätte bra... missade bussen jag skulle ta in till göteborg :/
Så jag åkte en timma efter planerad... jag va lite orolig över om jag fick bra plats. För det började bli sent ... och över att jag åkte för första gången på spelning/konsert utan Frida eller Felicia!
Skulle möta upp Zahra, Khazeen och Alexandra där.
Runt ett tiden kom jag dit och jag fick plats på femte raden från scenen så det va ju rätt bra :)
Det va bänkar för er som undrar vad jag menar med rader :P)
Satt där själv till typ tio i två sen kom de andra .
Första "konserten" började och det va typ bröllop och det va typ glassgubben och gumman som gifte sig eller nåt.... Det va även artister där som uppträde och de här var det:




Charlie Caper, Amy Diamond, Nassim Al Fakir och Ulrik Munther!


Efter det "bröllopet" va så signerade de. Jag gick inte till signerignen direkt för det va skit många där!
Så jag väntade lite... snackade lite med Zahra, Khazeen och Alexandra :)
Sedan så köpte jag nåt att äta.

När det va ungefär en tio minuter kvar till Erik Grönwall skulle komma och signeringen av de andra va fortfarande i gång. Så jag bestämde mig att gå till signeringen skulle ju kanske hinna få en autograf. Går dit och så precis när jag kommer fram så säger vakterna :
- Nej nu måste vi sluta konserten börjar snart.

Och då gick Ulrik och de andra. Så jag ba jahaa.... gick tillbaka till de andra och satte mig .
Efter ungefär fem minuter eller nåt så började konserten!





Efter konserten va det signering!
Min lille bror hade gått precis innan konserten slutade till kön och fick bra plats. Så jag ställde mig hos honom. Efter typ tre minuter kom Khazeen och Alexandra gåendes mot mig och de tänkte ställa sig med oss men nej då då kommer det en vakt och säger :
- Nej här får ni inte stå. Ställ er längst bak.
Och vi ba hallå vi e med varandra men han bara föste bort de :/
Så de försvann och jag va kvar i kön min bror.
Kön gick framåt fort. Vet inte hur fort det gick men det va ovanligt fort i alla fall.
Kanske 15 minuter eller nåt.
Och så kommer vi fram till Erik :

E: Heej :)
L: Heej :)
*Erik skriver autograf och sen kollar upp mot mig*
L: Kan jag få ta kort med dig?
E: Visst :)
*Erik ställer sig upp och tar armen runt mig och min bror tar kort*
L: Tack! :)
E: tack själv :)
*skriver autograf till min bror* (mitt block jag hade med mig ligger på bordet)
L: Erik?
E: Aaa??
L: Kommer du ihåg mig från förra gången ... du vet när jag inte fick ta kort av vakten?
*Erik kollar upp på mig *
E: Ehh....Aaa! :)
Var va det någonstans?
L: Media Markt i högsbo :)
E: Aa just det :)
Hehe... men nu fick du kort :D
L: Mmm.. Tack! :)
E: :D
Oj då!
Glömde en sak....
*Erik tar upp mitt block och ritar ett hjärta*
E: sådär! :D
L: hehe tack :D
*Jag börjar dra mig ur kön*
E: Hejdå ha det bra så syns vi! :)
L: Mmm.. detsamma hejdå :)


När jag kom ut ur typ kön och signeringen så va jag helt borta!
Asso Erik Grönwall kommer ihåg mig! Från förra gången i högsbo! Asso kommer ihåg mig av alla andra fansen :)
Det e inte ofta sånt händer :)
Så efter åt va jag super glad! :D
Jag glömde fråga om en kram men det gjorde inget för jag va så glad och nöjd! :D
Efter så pratade jag lite med Zahra men sa sedan hejdå för jag skulle åka ...

Här är bilden på mig och Erik Grönwall :D
(Ignonera helst mitt fula smile)




/// Lizza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0