Kristihimmelsfärds! :D

Tjoho! :P

Lizzah här ..! Sorry för den dåliga uppdateringen.. Har verkligen inte haft tid. Men nu har jag ganska mkt tid över.. Har lov för tillfället! Härligt med lov. Och att sova ut på mornana. Typ i två veckors tid tillbaka eller lite mer har jag inte kunnat sova så bra. Dels för att jag har haft så mkt i skolan, konfan och konserter som jag har medverkat i. Verkligen inte kunnat sova så mkt. Vart väldigt trött men nu de här två dagarna så har jag kunnat sova ut riktigt länge och vart rätt så utvilad.
Kände att jag verkligen behövde det.

Nu till lite roligare saker!
Jag ska åka på spelningar ;)
Fast det e lite osäkert på vilka för jag måste välja mellan några :(
Antingen åka idag och träffa Andreas eller om jag ska träffa Erik Grönwall nu på söndag.
Hur ska jag göra? För jag vill så gärna åka på båda det skulle va grymt kul.
Fast det kommer bli pinsamt om jag åker idag och träffar Andreas igen efter bara lite mer en vecka.
Plus så kommer inte Felicia hänga med för hon e i Linköping. :(
Så det blir bara jag oh Frida.
Och sen så kommer Eric Saade till nordstan på torsdag och jag vill även åka och träffa han också!
Så jag har STORA PROBLEM! :O
(enligt mig)

Men nu måste jag dra... ska tjöta lite mer :P
Hoppas det går :(

// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0