Konfermation och födelsedags fest! :D

Tjabba! :P

Sorry för den dåliga uppdateringen men jag har verkligen inte haft tid!
Sen en vecka tillbaka och lite mer har jag haft fullt upp alla dagar!
Har vart på läger, pluggat, repat inför både konsert och konfermation och en massa annat!


Vi har inte bloggat än om Ola spelningen och jag vet inte om det kommer något inlägg men jag kan i alla fall att vi hade grymt skoj även om vi hade lite problem och det händer vissa saker men som sagt vi hade grymt skoj ;D

Just det idag så har jag konfermeras ! Sjukt kul :P
Så nu sitter jag hemma och väntar på allt folk som ska komma på festen!
Ohh.. just det jag fyllde år i onsdags! Jätte bra dag! Jag fick en röd moppe ;D
Såå nu har vi både födelsedags och konfa fest :P

Festen börja om ca 1 timma och tjugo minuter men som alltid kommer det folk innan och senare :P
Även Frida och Felle ska komma :D
Fast de e ju klart inte de enda :P

Och just det! Jag och Felle träffade Andreas Wijk i tisdag super skoj va det! :D
Skriver lite mer om det när jag hinner få se när :P

måste dra nu ha det!

// Lizza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0