Besviken, irriterad och sur

Jaa.... jag fick inte åka igår :/
Jag som ville så gärna åka igår .... :(
Och så nu har jag nästan sabbat mina chanser att få åka till liseberg imon och åka och träffa Saade på torsdag.
Hoppas jag inte har sabbat de helt! Vill så gärna åka! Skulle vara jätte kul !
Det enda jag kan göra nu e att hoppas på att jag får åka.
Stör mig!
Jag e 15 och jag får knappt åka till göteborg utan att det ska bli en uppståndelse och typ hela släkten ska veta vad jag ska göra.

Får la stå ut..

Jaa... vad ska jag mer skriva om...?
Jo! Att E.M.D. ska vara med på sommarkrysset idag kl. 20.00!
Ska bli super kul! Synd att man inte kan vara där och träffa de. Men jag e van att få vänta nu.
Men i alla fall de ska bli grymt skoj ! Har typ inte hört nåt om/av de på ett ganska bra tag nu. Så det ska bli kul hur de klarar av att vara program ledare ;)
Har några kompisar som ska dit hoppas de får det skoj i alla fall ;)

// Lizza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0