~~31 Maj!~~

Halloj!

Sitter just nu och öveför lite låtar :)
Skulle kolla lite saker inför imon till mässan som vi ska ha i skolan :)
Skulle göra det lite snabbt sa jag men nu har det tagit lite mer än en timma :P
Haha mina föräldrar har inte märkt än :P

Den här veckan kommer jag ha fullt upp så jag vet inte när jag kan blogga igen men jag lovar att jag ska blogga lite om vad som hände i lördags när vi träffa Andreas. Ska även lägga upp lite bilder från den dagen :)
Har redan börjat lite så den ska nog vara klar till helgen :P

Just det ska KANSKE åka till Liseberg imon för att kolla på Salem Al Fakir !
Men det e inte säkert för jag vet inte om jag får än.. för det e skola dagen efter och så ska jag ju ha mässa med skolan innan. Vill verkligen åka !
Få se hur det blir med det... Men nu måste jag dra måste stänga av datan snart !
Men först ska jag ge er Dagen musik tips! Som jag inte har gjort på ett tag :




// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0