VILKEN J*KLA SHOW!! :O

                                                                  OMG!!!
                                              VI GRYM SHOW DET VA IGÅR!
                    Sitter just nu och e förkyld, lite ont i huvudet, ont i halsen  och riktigt trött!
                                                  MEN DET VA SÅ VÄRT DET!
                                               Asso hur grym kan man va!?
                               Jag har nog aldrig skrikit så mkt i hela mitt liv! 
             Längtar till nästa gång! Om det inte blir nåt innan så blir det den 15 augusti igen! :D
           Jag tog öven sjukt mkt bilder igår! Rättare sagt 232 bilder bara på Erik och bandet! :P
                             + några bilder på några andra som spelade innan ;)

                      Aja men nu måste jag dra ! Lägger upp bilder senare från igår!


// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0