~~13 Juni ~~

                                                                     Halloj :)

                                          Idag så har jag varit på fest hos min farbror :)
                            Det va hans fru som fyllde år... Rätt kul va det eller aa ganska ... :P
                                         Just nu sitter jag och gör typ inget :P
                                    Eller jooo jag "chattar" med Nicklas Hocker! :D
                                   Han har svarat mig öhh... flera gånger :D Hehe :P
                                    Trodde verkligen inte att han skulle göra det :O
                            Aja men jag e super glad för att Nicklas svarade mig i alla fall :D
                     Skulle lägga upp lite bilder men jag orkar inte det just nu och hinner inte...:/
                                         Men innan jag drar så ska jag lägga upp dagens låt!



                                              Dagens Låt! : E.M.D. - Save Tonight

                     


// Lizza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0