Tjabba(stavning):(

´Sorry att jag inte har bloggat men jag har inte haft lysst efter det som hände med Alexander R och så....
+ har jag varit i campat:)<3 Kommer bilder från Söndagen med Alexander Rybak med:)

Kommer bilder senare från campingen:)<3

+ hundar:P

Jag är haft en underbar Midsommar ihjälla fall och en underbar vecka förutom i dag när jag vakande märkte jag att jag hade skit ont i halsen + så nu på efter  middagen har jag blivit förkyld ska gå och ta en alvedon snart  hoppas att jag bara inte håller på att bli sjuk:(


Just det på Torsdag kommer det en hund hem till mig som jag ska passa i 1 mån det ska bli skit skoj och jag får 2800kr för det:)<3


men ses snart igen herrå så länge

// Fridah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0