SOMMARLOV!

Tjenare alla därute!

Har just nu SOMMARLOV! Såå härligt! Fast det känns inte som om man har det... för det regnar så otroligt mkt!
Hoppas att det blir sol och värme snart! Så man kan va ute och ha kul!
Man blir bara trött på att se ut när det regnar.

Som några kanske redan vet så sjöng jag och Felicia igår på skolavslutningen!
Det gick la rätt bra.. :)
Fast jag e lite besviken på mig själv...sjöng inte så högt jag hade hoppats på. Det tog bara stopp typ.
Men ändå e jag rätt nöjd ändå.

Just det ! Bloggen om när jag träffade Andreas Wijk för typ veckor sen kom aldrig! Sorry! Den typ bara försvann.. Orkar inte skriva om allt men jag kan i alla fall säga att den dagen va super kul!
Och jag och Felicia fick en ny vän också :)
Hon e jätte snäll! Hon heter Soma. Haha vi hade setts innan och så på andra spelningar men aldrig riktigt pratat men nu så tog vi kontakten när vi märkte att vi var där för Andreas :P

Tänkte avsluta inlägget med lite bilder från den dagen :)







// Lizzah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0