OMG!

TJOSAN ALLA! KLOCKAN ÄR TJUGO ÖVER 6 PÅ MORRGONEN!

Idag så är man då Sjuk..Förkyld,IRRITERANDE hosta, Ont i halsen, Ont i benen!
Men det var så jä**a värt det!!!!!


Jag bara måste berätta om igår! :O :D

Det var nog en av dem BÄSTA spelningarna som jag har varit på i hela mitt liv!
Seriöst, Hur kan man vara så bra? ;)
Erik och hans band var grymma!
Lizel loggar nog in sen och laddar upp bilderna från igår!

Hursomhelst, Jag brukar ju måla bilder på den artisten som jag ska träffa och ge denbilden till honom/Henne

Bilden jag hade målat till Erik kom med på en storbildsskärm över scenen :O
Och det var en tjej som typ jobbade i borås-tidning som tog bild påden också:P
( Lite läskigt men..)

Jaja..Efter den ASGRYMMA spelningen var det baraattskpringa bak föratt försöka ge bilden till Erik, Det gick ju inte så bra presis..xD
Det slutade med atten vakt fickgå fram och ge den. Men Erik vinkade till mig och sa Tack! :D

( WOHO, JAG FICKETT TACK FRÅN ERIK GRÖNWALL! XD )
Men,Kolla in hans blogg så finns det ett videoklipp när han sjöng! )

http://www.erikgronwall.se/start

Ha det så gött och försök att överleva..Bilderna kommer snart! :p

Kram!//Felle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0