~~ Ny inköpta .... ~~

Halloj :P

Igår så åkte jag med min familj och shoppade lite :)
Vi skulle köpa ett par skor till min brosa och det slutade
med att även jag fick ett par skor! :D
Super nöjd med valet! :D


Så här ser de då ut! Har letat överallt efter ett par! Men de har antingen
varit för små eller så har jag inte gillat de eller helt enkelt har jag inte fått de :P


Super sköna e de :P

Hade lite problem med min mobil i måndags den fick damp bara så där!
Fick panik så igår gick vi till telenor butiken och fråga vad det va med den...
Var rädd att jag va tvungen att lämna in den och inte få tillbaka den på typ
några veckor men de sa att jag skulle testa att uppdatera mjukvaran via datan ...
så vi åkte hem och jag uppdaterade den och efter jag hade gjort det så va spänningen olidlig
och telefonen såg ut så här


När den hade startas så ..... FUNKADE DEN IGEN! :D
Gissa om jag va glad :P

Idag har jag inte gjort så mkt bara vart hemma och så gått till tandläkaren :P
Och så har jag installerat lite saker på datan och tagit bort program och annat från
datan för den börjar bli lite full :P
Undra vad det kan beror på (A)

Men det va allt... kan lova att det kommer MKT mer intressantare inlägg framöver för nu kommer spelningarna komma ! :D
Längtar! :D


// Lizzah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0