Ny bloggare!? FFLI?! :O

Heej alla! Är fortfarande hos min mormor.. Fast nu är våra kusiner här ;)

Det var på tiden att mina ÄCKLIGA kusiner kom.. ( Skojjar ;))

*Min kusins reaktion* *Slår mig*

Men vi har såå roligt! Idag kollade vi på djuren i nolhagaparken
och imon ska vi till en sjö och bada!

Och nu vill min kusin skriva *Vi är inte äckliga!*

( Lite omväxling! Nu har vi en till som bloggar här!
Nu får vi nog ändra namnet till FFLI )
( Felicia,Lizel,Frida och Isabelle :P )


Som ni säkert märker så bloggar jag lite då och då..När jag har tråkigt!

Me nu ska jag göra annat. Bilderna från Lotta på Liseberg kommer snaart!
Kan ju inte skicka bilderna på min mormors data!

(HÅLL UT!)

Ha det gött sålänge!
Kram// Felle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0