~~Mums~~

Sitter just nu och käkar lite glass och jordgubbar!
Jätte gott! :D

Green Day var SJUKT GRYMMA IGÅR! :O
Asso det va den bästa konserten jag har varit på nånsin!
Asso vilken känsla att stå där ! Lyssna och se Green Day live!
Såå värt all den väntan! Och jag som nästan inte tänkt att gå för jag e inte såndär riktigt stor Green Day fan i alla fall inte innan konserten. :P
Men shit vad jag skulle ångra det om jag inte skulle gå!

Jag kommer inte hinna lägga in alla bilder från igår och ladda upp de.. Måste först radera de som blev suddiga och dra ner lite på antalet.... För jag tog rätt många bilder...
300 om jag ska vara exakt (A)

Här har ni en bild på glassen och jordgubbarna som jag snart har käkat upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0