Hallo:)

Frida här ska till skolan om en stund men jag hinner med och blogga lite:)

en veckan har varit hur stresande (stavning?) som helst. Många arbeten som ska bli klara och sånt lärana har sagt om inte arbeterna är klara innan sommar lovet får ni inga betyg i ämnena inte ens G :( som min klass jobbar som små apor för att få allt klart + så är det den sista jobb veckan nästa vecka ska vi inte ha vanliga lektioner ska bara ha roliga saker då:)  Jag är inte jobbat hemma någonting och inte gjort så mycke i skolan heller så jag måste ta hem mitt NO arbete idag för att det ska vara inlämnat på Onsdag men vi kommer inte jobba med det mer i skolan :( så jag måste plugga som bara den i helgen ...... Just det föra Onsdagen målade jag av Mattias Andréasson<3 i går (onsdag) målade jag av Danny Saucedo<3 men jag är inte klar med den för att min dumma (stavining?) bild lärare skulle rätta nationela prov. Så den var en föreskols lärare som hades oss på bilden. Jag satt typ och målade av Dannys huved form och håret sen körde jag fast vi ögonen :( Det bev helt muppigt så nu har Danny teckningen bara ett öga :) Jag ska fråga min bild lärare idag om hon kan hjälpa  mig för att hon är min svenska lärare med och jag har inget och göra i svenska så jag ska måla Danny bilden:)


ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0