~~Green Day~~

Halloj!
Damp! Satt och blogga i typ en halvtimme och för att avsluta inlägget skulle jag lägga in ett klipp och så FÖRSVINNER ALLLT! TT_TT
AGH! BLIR SÅ SUR !! <<

Aja... då kan jag korta ner hela alltet i nåt...
Sitter just nu och lyssnar på musik och chattar lite ;)
Har inte så mkt annat för mig :P Förutom att jag bloggar då :P
Åkte aldrig till studentfesten för våran bil muppar sig.... :/


Imon gäller det! :D
Imon så ska jag till ullevi och se GREEN DAY LIVE! :O
Värsta ballt! Och jag har inte vilken plats som helst! Jag har STÅPLATS! :O
Värsta coooolt!
Kommer blogga om allt på söndag troligtvis om inte så blir det nångång i veckan som kommer. Kommer lägga in bilder också ;)
Och jag kommer troligtvis inte blogga imon för jag kommer vara borta typ hela dagen men man vet aldrig :P

Men nu måste jag dra min brosa ska ha datan -.-
Men först ska jag lägga in :


Dagens låt! :


Colbie Caillat - Fallin' for you




/// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0