förlåt!!!!!!!!! :/

Sorry men jag har inte kunnat blogga på den evighet jag vet. Jag är dum som inte tar chansen att blogga när man inte har nåt i göra  vid datorn men jag är sån. I denna veckan så slutade jag skolan:)<3 efter avslutningen fick jag en massa saker 1 halsband 2 örhängen 2 böcker (sista Twiligt boken 5:e "Bree Tanners andra liv" och en annan bok som hete Ängeln nånting  och dom´sa om jag gillar twiligt böckerna kommer mer jag gilla ängel boken men jag vill inte lämna Twiligt världen:( Asså så sorligt att jag kommer läsa slutet på boken jag kommer dö när jag har läst den sista boken nu:( kommer sakna Twiligt så fan :( Men jag vill bara ha Twiligt Twiligt jag vill inte att det ska ta slut... jaja men tillbaka till verkligheten. Sen fick jag en Edward"newmoon" tröja som var skit snygg:)<3 älskar den. Sen när jag kom till hundagiset såg jag en ny liten hund som var en engelskstaffordterier som var 8 månader som hete Harry<3 och jag blev förälskad i han med en gång... Sen sa hon som ägde hundagiset att dom behöver hjälp med Harry<3 en månad och Harrys ägare undrade om jag kundé ta hand om han nästa månad och jag blev jätte glad jag bara yayya:)<3 så nästa Månad kommer jag ha en liten hund hemma:)

och jag får 2800kr för det:)<3




ska dra nu kram´kram Frida;)


P.s jag lovar att börja blogga mer:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0