Firar Skolavslutning med Kladdkaka med Jordgubbar och Grädde ;)

Aaah! Hej igen! Har tillgång till datan så jag passar på att blogga lite!
Just nu så käkar jag Kladdkaka och annat gott! ( Mums :P )

Har inte så jättemycket mer att säga tror jag...
Jag kan ju föreslå en jättebra låt som jag nu har fastnat för!
Även om det är Frida som brukar göra det..
så gör jag det ändå ;)
Hoppas det inte gör något Frida!

Såå.. Enligt mig så är dagens låt...
(*Trummvirvel..jag vet spännande :O*)

http://www.youtube.com/watch?v=M11SvDtPBhA

Det är Miley Cyrus med Party In The USA!

Faktist en riktigt bra låt! :D


Men nu måste jag dra! Jag ska äta mig fet på kladdkaka haha :)

Hoppas att alla firar att det äntligen är SOMMARLOV!! <3







Allting blir lite roligare med bilder :P


MMMMMMMMMMM......MUMSIGT! *Smask*



;) Men ha det gött! // Felle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0