EN DAG KVAR! <3

Jooo ;)  IMORGON ÄR DET SKOLAVSLUTNING! SÅ UNDERBART KUL!
Kan inte fatta va tiden går fort!

Som sakt.. Igår var det ju Fältstafett! Gick som vanligt.
kom sist haha!
Jag fick springa värsta rundan
sen fick jag hoppa säck in i mål...
Lite pinsamt när alla redan var i mål ;)

Men vi överlever väl ( Hoppas jag ;))

Jupp! Imon så ska jag(Felicia) och Lizel sjunga på skolavslutningen!
Tyverr så är det bara Lizel som kan sjunga.. Jag är inte så bra presis!
Så jag fattar inte att jag gick med på det :P
Försent att ändra sig nu så ;)

MEn det var nog allt! Ha det gött! Ha ett riktigt bra sommarlov så hör jag av mig imon om jag kan!

Kram // Felle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0