Bilder kommer idag!

Halloj!


Bilderna från Erik Grönwall konserten kommer senare idag!
Min brosa har den datan som bilder e i... så fort jag får andvända den så kommer bilderna :)
Men just nu sitter jag och kollar på live sändningen från Det Kungliga Bröllopet... :)
Fast jag sitter även och chattar och kollar lite saker på internet :P

Imon så blir det återigen en spelning att gå på ;)
Alexander Rybak kommer till stan! :D
Det e jag, Felicia och Frida som ska gå + en kompis till som heter Cecilia ;D
Så grymt kul ska det bli ;D
Sist jag träffade honom va den 25 oktober riktigt längesen men det ska bli kul att träffa honom igen ;)
Undra om han kommer ihåg mig och Felle... tror det.. för vi gjorde bort oss rejält sist (A)

Haha xD Vi ska även träffa honom på måndag på lotta på liseberg ;)
Om nu allt går som planerat :)

Ska dra nu ! Bilder kommer senare :D


// Lizzah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0