AARGH!

Hej alla! Nu ska ni få höra :O Jag är arg som bara den!
 Jag har skrivit på våran blogg här med det funkar inte att ladda upp någonting!!
 Jag avskyr när datan retas med mig!
 hoppas att det ska funka att ladda upp något nu när jag har pappas data, Hursomhelst...


 SOMMARLOV OM 2 DAGAR! WOHO! Då blir det många konsärer hoppas jag ;)
Ska ju till mina kusiner som bor i linnköping under sommarlovet!
Då kommer jag att ha tillgång till data HELA tiden! ( Oh YESS! )
Så då blir det mycket att skriva! Förhoppningsvis så får jag gå på en E.M.D. spelning då eftersom dom är i linnköping då! ( JIPPEEE! )
Det är bara att hoppas på att allt blir bra nu då!
ÅÅH! imon så ska våran skola ha en tävling som heter Fältstafett ellr. något sånt! 
Vi har kommit typ SIST varje år nu! Nää nu får vi allt skärpa oss lite!
 Önska oss lycka till ;)



Hehe var bara tvungen att ladda upp en bild på min älskade Erik Segerstedt <3 ;)
Saknar verkligen E.M.D. Det var så längesen man träffade dom!

Men nu ska jag inte sitta och tycka synd om mig, Nej jag ska äta!
Ha det bra sålänge!
Sks försöka att blogga bättre!
Ha det bra sålänge! Kram // Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0