Uuuh..

Tja, Felle här ;)

Det var ju inte längesen jag bloggade sist men det har hänt mycket ;(

Saker som är dåliga

Saker som är bra

Saker som jag faktist önskade att jag slapp se :/

( VI ÅKER HEM PÅ ONS! <3 )


vi var vid lekplatsen
och där stog en liten söt måsunge som typ tittade på när vi var vid lekplatsen,
Jättesöt var den ;)
Det gällde att inte gå för nära eftersom föräldrarna var där o vaktade ;)


Vi sprang och jag slog i mina tår, Har skitont i dom nu x)
....
Men helt plötsligt kommer det 3 killar i 17 års åldern.. ( Trodde jag )

En var 14 och dom andra 2 var 15.

Dom omringar lelt plötsligt den lilla fiskmåsen, En av killarna har ett avlångt tjockt lås som han håller i.
Helt plötsligt ser jag att han börjar slå den lilla fiskmåsen med låset, Så hårt han bara kunde.

Fy fan va arg jag blev. Några barn började gråta.
Jag och några kompisar började skrika , Va fan håller ni på med!? Är ni inte riktigt kloka!?

Vi sprang fram till fiskmåsen och kollade den. Den verkade må bra. ( SOM TUR VAR! )

Dom gick iväg, Och ag fick reda på att det inte var det första djuret dom hade plågat..

När jag fick reda på att dom hade dränkt en liten kattunge fick jag total panik.

Jag sprang efter killarna, när jag såg dom skrek jag
JÄVLA PUCKON! NÄSTA GÅNG JAG SER ER RINGER JAG POLISEN!
NI SKA FAN ANNMÄLAS!!





Fortfarande så jävla arg!!!

Skriver kanske mer sen.....
Ha det bra / Felle




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0