~~ 7 JULI ~~

Hallojsan! :P

Idag så har jag vart med min kompis Lina! Super kul hade vi! :D
Spelade lite basket och sen gick vi hem till Lina och spelade lite spel ;)

Nu så sitter man i fåtöljen och chattar lite och kollar in lite olika klipp på youtube ;D
Just nu sitter jag och lyssnar på ett klipp när Robin Bengtsson sjöng i Borås!
Åhh... ville dit! Erik Grönwall va ju också där ju! Åhh... Synd att man missade det :/
Hoppas det kommer fler gånger snart!

Vill ut! Vill ut och åka på spelningar igen! Lääängtar såååå mkt! Asso vill känna den speciella känslan när man står och se en artist som man verkligen gillar och ser upp till... !
Ska ju åka inte nu på måndag men nästa så ska jag till liseberg och se Måns!
Super nice! Blir första gången jag ser honom live....eller neee när jag tänker efter så blir det andra gången :P
Ska bli super kul men det e såååå långt kvar!!

Imon så blir det Eclipse på bio! SUPER DUPER KUL! :D
Och sen så kanske jag ska träffa Marcus och se han uppträda :D
Jätte kul det också! :D

Ha det nu!

Kram Lizel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0