Upp tidigt imon då !

Det blir nog det sista ni hör från mig idag :P
Ska snart fixa i ordning mig för sängen ska ju upp tidigt imon ju!
Ska nog upp klockan sju -.-
Kommer vara skit trött ! :O
Aja men jag får la bara ta och sova i bilen :P

Haha xD

Aja men nu jag ta nog att börja fixa de sista sakerna inför imon och för att snart för att lägga mig :P
Blir nog ändå att jag somnar runt tolv :p

Men innan jag drar ska ni få en bild som jag tog förra veckan (tror jag i alla fall :P ) när det blev strömavbrott och jag va tvungen att tänd ljus för att se inne i toan :P

Tog denna bilden den blev ganska cool ändå :P



Imon eller på torsdag kommer det bilder från imon men nu ska jag dra så ha det!

// Lizzah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0