Villken härlig dag.... Ont i magen.....Huvudvärk o trött! :P

Tjaaabba.. En trött Felle här..
Uuuuh var nog uppe för sent igår ;)
Så jag mår inte så bra idag.

.
.
.

Varför måste det vara så dåligt väder!?!?!?!
Dumma regn!

.
.
.

AAAAAH NOOO INTE GRANNEN, JAG ORKAR INTEEEEE JUST NUUU!
Och nej jag vill inte äta!

.
.
.


Som ni kanske märker så är jag inte på humör för någonting just nu..

Så jag blir nog ''Säng''-Liggandes..
( Snarare Data-Liggandes ;))



.
.
.
ÅÅÅÅÅH
Såg ni dom vackra bilderna Lizza laddat upp då från lotta på lisseberg!?
VILLE OCKSÅ TRÄFFA MÅNS O TIMOTEJ!
D:

Sååå avundsjuk <<

.. Men jaja... Glad för deras skull, Dom kunde ju iallafall åka dit ;)
.
.
.



Nu känns det som om det börjar närma sig.....E.M.D. <3
Om ett tag så syns vi! :D




Eller kanske inte......... :)
Men det är inte så jättelång tid kvar!

.
.
.


Dagens låt..... Danny Med Summertime får det bli då ;))
det må vara en gammal låt.. men den är ändå grymm ;D


http://www.youtube.com/watch?v=jrvzIRJxp0w&translated=1


Har inget mer att skriva för tillfället..... Ha det gött ;)

Kram/Fellee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0