ROLIG DAG :P

Halloj!

Idag så har jag varit med Felle inne i nordstan ! :)
Vi skulle kolla på fotbolls matcher men det slutade med att vi själva spelade fotboll :P
Haha vi hade super skoj! :D
Det började som vanligt med att vi stod och tjafsade om att vi skulle spela eller inte :P
Sen till slut så spelade vi :P
Haha vi va typ de enda tjejorna som spelade :P
Så aa... vi fick rätt så mkt uppmärksamhet om man nu ska säga det så... :P
Vi spelade även fotboll mot två killar! Det va super kul :P

hehe :P
Imon så ska kanske jag och Felle åka in till stan igen och kolla runt lite ;)
Få se om det går.. för Felle ska åka till Lindköping men vet inte när... så hon vet inte om vi hinner åka in..
Aja hoppas det löser sig i alla fall ;)

Just det ! Skulle ju blogga om Lotta på lisberg från i måndags!
Vet inte riktigt om jag orkar det just nu men jag ska se om jag orkar skriva allt och lägga in bilder.... om jag nu hinner... Annars kommer allt upp imon ;)

Aja men nu ska jag börja skriva lite på inlägget + kolla in lite saker... tror att jag ska även ringa felle :P

Ha det gött!

// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0