Trök dag!

Halloj!

Sorry att bloggen om Lotta på Liseberg i måndags kom aldrig upp igår...
Jag höll faktist på att blogga men när jag va nästan klar så stängde min pappa av internet -.-
Men bloggen om dagen kommer lite senare idag ;)
Behöver bara den andra datan ;)

Så jag bloggar mer om dagen senare :)
Just nu så e Felle i Linköping , saknar henne redan!
Hon va bara hemma en dag sen hon va bort i tyskland och sen åker hon igen :(
Aja jag klarar mig....
Tror jag i alla fall :)

Idag så har det verkligen varit en slapp dag! Har typ suttit inne hela dagen och bara suttit vid datan och kollat på tvn :)
Inte direkt det roligaste att göra men så e det ibland...Egentligen skulle jag till liseberg men nej det blev inte av....

Aja men nu ska jag dra.... Ska äta snart och så ska jag göra lite annat ;)
Men bloggar mer sen ha det !

// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0