Tråkig dag:(

Hello Frida här.... jag tycker att jag är jätte duktig som har bloggat 2 gånger i rad :) hihih skade glädje :P

Men jag har det skit tråkigt i dag :( Har inget och göra alls ´..... :'( stackars mig :(  men i hjälla fall sen ska jag gå hem till min mamma och se hur min hamster mår han är ganska gamal nu så jag går och gosar med han ganska ofta nu :( Jag vill inte förlora honom hoppas han lever ett halv år till i hjälla fall :)<3

Just det i morgon ska ju Lizzah jag och andra kompisar till Lotta på Liseberg det ska bli skit skoj :) ....
Men Felle ska inte med :( hon ska resa bort så .... Hon kommer Missa Måns :'( 


Stackars Felle :( Men i hjälla fall....


dagens låt är : Sterling Night- Hero


/kram Fridah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0