tjabba

ja vet att det var en evighets sen jag bloggade men jag är helt död av all värme jag klarar inte av värmen alls..

Men  i hjälla fall i Måndags var Felle Lizzah och en kompis till som heter cecila på Lotta på liseberg i Måndags och artisterna var Sanna Nielssen Calle moreus och Timo Rasinen .... vi hade skit skoj och artisterna var underbara i hjälla fall Timo....
Ska ditt nästa Måndag med då kommer ju Måns<3 :)

I Onsdags var jag på Liseberg med och åkte åktraktioner med hela familjen och några släktningar från Stocholm kom ner ....
vid hade skit skoj och åt mycket gott sen var det dags att säga hejdå då till dom och då ville mamma att jag skulle krama mammas sambos lille bror så jag bara nej aldrig... Så sa han men vi åkte i hjälla fall Lisebergståget till sammans och det var skoj jag bara hahha eller hur XD (Han skreck som en liten tjej in den hahah XD)  ... Sen sa vi hejdå och åkte hem till oss.

Resten av veckan har jag passat Harry<3 :P Man blir aldriga av med han hahah men han är en go liten hund och han går äntligen i hop med min hund:) så jag tog en l¨ång promenad med dom i Torsdags och så dum jag var glömmde jag nycklarna och regnet det össte ner och pappa hade åkt i väg med sin tjej... Så jag stog i ös regnet och väntade på dom i 30min när dom kom var jag och hundarna pisse våtta jag ska aldrig glömma min nycklar igen jag låvar :)


Men resten av veckan har jag haft på mig dom hela tiden som jag har någ lärt mig en läxa:P





I dag då har jag sovit hela dagen .... Zzz  


Fast nu är jag vaken och kollar på Man in black det är skit bra :)<3


kramar Fridah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0