SOMMAR <3)

Hej alla! Felle här!
Är fortfarande hos min mormor men jag åker hem imon tror jag ;(

Idag skulle i åkt och spela minigolf! ( Jätteroligt!)

Men det var stängt för det var reserverat!!
Någon sklle ha bröllop där! (Bara komma och förstöra för oss när vi ska spela!? -.- )

Men vi åkte och badade istället :P

Det är ju sååå varmt ute! :O

32+Grader är det här! *Puuuh*

Så det känns lite skammligt att sitta inne just nu men det är för varmt ute ;) ,
Desstom väntar jag på att klockan ska bli halv 8... Då börjar Gldkompassen :P

(ÄLSKA DEN FILMEN! <3)

Jag skriver mer sen ( Om jag kan )

Ha det så gött! Ut i solen innan den försvinner! :O

Kram//Felle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0