SÅN J*VLA OTUR MAN HAR DÅ!

Halloj...!

Skulle ha åkt och sett Marcus uppträda men det stoppades! -.-
Och sen så förut runt tjugo över fyra så går jag in på facebook och då ser jag!
ATT E.M.D. KOMMER TILL VÅRGÅRDA!!! :O
Och jag ba OMG! Det e inte långt härifrån! Ringde till både Felle och Fridah men ingen av de kunde...
Så jag frågade mina föräldrar om jag fick åka dit......
och vad säger de... Jo ... ne det får du inte....-.-
ASSO GISSA VA SUR OCH LEDSEN JAG BLEV!
Hade värsta chansen att få se E.M.D. live efter nästan ett år och det sket sig!
åhhhh..... vad sur jag blev! Var riktigt sur förut och e det lite fortfarande...
Chattade lite med min kusin och han gjorde så jag blev på lite bättre humör :)

Aja imon ska jag och Felle troligtvis åka in till stan för att träffa en kompis ;)

Bloggar mer senare och då får ni även Dagens låt ;)

// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0