Rubrik???

Halloj!

Hela dagen så har jag bara vart hemma och inte gjort så mkt..
Spelade lite wii med mamma,pappa och brosan! Riktigt kul ända sen vi började spela golf....-.-
Och om man känner mig bra så går inte jag och golf riktigt hand i hand ...!
Jag tycker det e såååå tråkigt!
Har inte riktigt något tålamod när det kommer till det!
Så när det inte går så bra (som det brukar göra :P ) så får jag typ damp eller aa blir riktigt sur...
För jag har verkligen inte alls något tålamod när det gäller golf! :P

Aja men japp.. det e typ det ända jag har gjort idag! Eller nee jag har även kollat in Heroes avsnitt :P
DEN SERIEN E SÅÅÅÅÅ GRYM!
Får aldrig nog av den! :P

Japp... Just det imon! Så ska jag inte bara vara hemma :P
Ska ut och vara med Lina (en av mina bästa vänner) ska bli riktigt kul!
Har inte träffats på ett tag så det ska bli kul :)

Allt för mig nu.... så ha det !

// Lizel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0